Search:

Type: Posts; User: Moana

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    150
    Views
    9,337

    Sticky: I was about to say people around here make some...

    I was about to say people around here make some smart assumptions.

    Just kiddind. I'm a total ditz sometimes. Like.
  2. Replies
    20
    Views
    5,004

    Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

    Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
  3. Replies
    4,216
    Views
    457,167

    Sticky: Hi. I love that Sunflora from hell you got there.

    Hi. I love that Sunflora from hell you got there.
  4. Replies
    6,353
    Views
    799,645

    Sticky: Yeah. Maybe a little redundant. That's what made...

    Yeah. Maybe a little redundant. That's what made you drop it? Or else, sometimes you just can't feel like going on with a game, no reason.
    Sorry. Girl curiosity.
  5. Replies
    150
    Views
    9,337

    Sticky: Oh no. It's totally fine. Thanks anyways. ...

    Oh no. It's totally fine. Thanks anyways.



    Me too. Had to reset my password to log in lol.
    But I like coming back here from time to time. Not many chances to talk about gaming in real life.
  6. Replies
    6,353
    Views
    799,645

    Sticky: I see. I can totally relate. Almost forgot....

    I see. I can totally relate.

    Almost forgot. Beat Oddworld New'n tasty. It was really fun.
  7. Replies
    150
    Views
    9,337

    Sticky: Oh, I see. Thanks a lot. So, I must be expecting...

    Oh, I see. Thanks a lot. So, I must be expecting to have a good thing going, one you don't wanna see end, next.
    Can't wait for being said I am a glorious piece of ass. It's another one of those...
  8. Replies
    6,353
    Views
    799,645

    Sticky: Yeah, I guess so. Unlocking all the abilities...

    Yeah, I guess so. Unlocking all the abilities semplifies battles and there is that special armor you can obtain, too. Also, the DLC grants access to the most powerful weapons in the game.
  9. Replies
    150
    Views
    9,337

    Sticky: Oh, the description in my rep bar has changed. I...

    Oh, the description in my rep bar has changed. I preferred when it said I look good in a dress. A girl never gets enough of hearing that.
  10. Replies
    6,353
    Views
    799,645

    Sticky: Beat that Horizon: Zero Dawn game I was playing....

    Beat that Horizon: Zero Dawn game I was playing. It was fun, despite some rushed and easy ending (maybe I got there too much overpowered though).
  11. Replies
    5,881
    Views
    725,670

    Sticky: Pokémon Sword. It's not so bad as they say.

    Pokémon Sword. It's not so bad as they say.
  12. Replies
    4
    Views
    5,347

    Usually that applies to people who have lots and...

    Usually that applies to people who have lots and lots of free time.
  13. Replies
    150
    Views
    9,337

    Sticky: Black Friday is just around the corner, guys....

    Black Friday is just around the corner, guys.
    The funny thing is that all shops make discounts now. I started buying half-year supplies of makeup during these days.
  14. Cool stuff.

    Cool stuff.
  15. Replies
    61
    Views
    6,298

    Yup. September 19, 1997. It's been 22 years. ...

    Yup. September 19, 1997. It's been 22 years.
    Oh, you made me remember when it was common to rent games. You know, like, the actual game disc. Not like today, that you rent a bunch of data at full...
  16. Replies
    25
    Views
    9,330

    Silent Hill (2 and 3). And despite its poor...

    Silent Hill (2 and 3).
    And despite its poor reputation, I really like ZombiU. The setting is great and I love the constant feeling of danger knowing that if you're not careful enough, you can die...
  17. Replies
    3
    Views
    2,012

    Style Savvy games. I can be too girly sometimes.

    Style Savvy games. I can be too girly sometimes.
  18. Replies
    5,881
    Views
    725,670

    Sticky: Horizon: Zero Dawn. Great game. Thought it was...

    Horizon: Zero Dawn. Great game. Thought it was meh, but it's actually great. Aloy is so cool.
  19. Replies
    150
    Views
    9,337

    Sticky: Hi big trolls, what's up?

    Hi big trolls, what's up?
  20. Replies
    61
    Views
    6,298

    I've been playing Oddworld New'n'Tasty lately and...

    I've been playing Oddworld New'n'Tasty lately and gosh, it brings back so many memories. Can't believe it's been more than 20 years since the original came out.
    How you doin Froggy?
  21. Replies
    3,982
    Views
    246,037

    I guess nobody cares, but I'm back lol. How you...

    I guess nobody cares, but I'm back lol.
    How you been doing, guys?
  22. Replies
    61
    Views
    6,298

    That's a good looking Tidus. How are you doing,...

    That's a good looking Tidus. How are you doing, Froggy?
  23. Replies
    16
    Views
    7,486

    Of course. But don't you dare say girls are...

    Of course. But don't you dare say girls are whiners.
    The first to come to my mind are Final Fantasy X (the kissing scene with Yuna crying) and Lost Odyssey (some memories were really really...
  24. Replies
    3,982
    Views
    246,037

    Moana she approves

    Moana she approves
  25. Replies
    3,982
    Views
    246,037

    Can't tell how much it is (maths, ugh), but I...

    Can't tell how much it is (maths, ugh), but I guess it's still a lot of bucks.



    I don't know you, but welcome back. :)



    :(
Results 1 to 25 of 136
Page 1 of 6 1 2 3 4
About Us

We are the oldest retro gaming forum on the internet. The goal of our community is the complete preservation of all retro video games. Started in 2001 as EmuParadise Forums, our community has grown over the past 18 years into one of the biggest gaming platforms on the internet.

Social