Search:

Type: Posts; User: deadlegion

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.08 seconds.

  1. Sticky: You can install retroarch on XB1 retail. I have...

    You can install retroarch on XB1 retail. I have it on my S. No need to pay for dev.
    I wouldn't be surprised in series x is the same.
  2. Sticky: http://dinoforce.pceworks.net/ ^ Free...

    http://dinoforce.pceworks.net/

    ^ Free download.




    oSr2pNjDRIc
  3. Sticky: :blargg:

    :blargg:
  4. Sticky: Are you using RA retail on Series X?

    Are you using RA retail on Series X?
  5. Sticky: :wav: The old man returns! :pwacko:

    :wav:

    The old man returns! :pwacko:
  6. Sticky: [CUSA34388] God of War Ragnarok Update v2.04...

    [CUSA34388] God of War Ragnarok Update v2.04 [5.05 / 6.72 / 7.02 / 7.55 / 9.00 Backport]

    Update v2.04 is 9.50fw... now backported :)
  7. Sticky: Yeah. I'm also using deep heat extra strength at...

    Yeah. I'm also using deep heat extra strength at night and then low odour stuff before work.
  8. Sticky: I can read all that. Thanks.

    I can read all that. Thanks.
  9. Sticky: I was ok today at work. Going to bed shortly, got...

    I was ok today at work. Going to bed shortly, got tomorrow off so I'll see what I'm like then I guess...
  10. Sticky: Had a fair bit of trouble getting out of bed...

    Had a fair bit of trouble getting out of bed today - back is sore as hell :(
    Been bothering me on and off for a few years now, but it was really terrible this morning. Once I actually managed to get...
  11. Sticky: 4x alpha demos all from 2020 so it's unfinished. ...

    4x alpha demos all from 2020 so it's unfinished.
    The demos are on itch.io
  12. Sticky: That's what Anakin thought too...

    That's what Anakin thought too...
  13. Sticky: Yeah there are some 2600 hacks. Some are...

    Yeah there are some 2600 hacks. Some are "improvements" like Custer's Viagra but a lot are changed enemy and character sprites to create a new game theme eg: Dr. Who: Dalek Invasion (Berzerk hack).
  14. Sticky: Yes and yes. It's a really old hack but I...

    Yes and yes.



    It's a really old hack but I don't recall noticing it before.
  15. Sticky: EBCYvoC4muc

    EBCYvoC4muc
  16. Sticky: Hey Grouch have you played ET The Extra Testical?

    Hey Grouch have you played ET The Extra Testical?
  17. Sticky: So I could only pay like $50 per month instead of...

    So I could only pay like $50 per month instead of $70 but my speed would only be one third of what I have now.
    I have thought about it recently but it just seems like a terrible idea to save such a...
  18. Sticky: The problem with fixed wireless, here at least,...

    The problem with fixed wireless, here at least, is that when local usage is high you can notice it. But I haven't played online for ages so it doesn't really bother me.
    It is nice being able to...
  19. Sticky: Older gaming yes. I did play some PS3 titles on...

    Older gaming yes. I did play some PS3 titles on 1.5 DSL but honestly a lot wouldn't work at all and in the best case scenarios the lag was terrible anyway.
    Current gen stuff I wouldn't bother trying.
  20. Sticky: Actually local DSL cap might be lower than 5...

    Actually local DSL cap might be lower than 5 :thot:
    I'd have to talk to someone about that. It's really shit anyway... the only good thing about is stability, but you can't use it for gaming or...
  21. Sticky: The only reason I pay as much as I do is that the...

    The only reason I pay as much as I do is that the lower speeds just seem even more overpriced :shrug:
    And the lowest tier seriously seems pointless because of the upload speed.

    I pretty much have...
  22. Sticky: I'm guessing that's CAD, which seems about right...

    I'm guessing that's CAD, which seems about right compared to what I have to pay for 75mbps - $70aud. Cheaper deals in cities over here, and higher speeds too... but rural fixed wireless there aren't...
  23. Sticky: Yeah DSL is more stable where I am but the top...

    Yeah DSL is more stable where I am but the top speed is absolutely pitiful. I've been on the highest tier fixed wireless locally for some time now.
  24. Sticky: Yeah the DVD drive is flashed. It could only be...

    Yeah the DVD drive is flashed. It could only be an older flash though... my RGH has a flashed DVD drive but it's only like LT 2.0? or some shit. I couldn't care less tbh I just move stuff across from...
  25. Sticky: I kinda did think that. I mean she jokes around...

    I kinda did think that.
    I mean she jokes around a lot and there's a fair bit of dirty talk. But cleaners are like that anyway :lol
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
About Us

We are the oldest retro gaming forum on the internet. The goal of our community is the complete preservation of all retro video games. Started in 2001 as EmuParadise Forums, our community has grown over the past 18 years into one of the biggest gaming platforms on the internet.

Social