Post. Bitches.
Printable View
Post. Bitches.
New hangout already?
You're a failure.
You just want to feel more important than you actually are by starting the new hangout.
Why don't you just pull a Sprung and delete a throng of posts?
http://forums.livingwithstyle.com/sh...p?t=1869912933
^^ New DCK low, sorta like claiming pictures of his GF were taking on bad angles. Ive yet to see a "good" angle.
Maybe one taken from the Moon?
8th post :D
Too much pointless bickering for me tonight.
Another time, everyone.
Graveyard BBQ - [Guitar Hero] Cheat on the Church
Oh my god. This is one of the best songs to ever grace my biological recievers.
Klamydia is the best band ever.
It's, in no way, funny.
kafe ö lä
ieo
Ah okay.
you should checkout Innocent Cabbage. You'd probably love them.
www.innocentcabbage.com
Bra sagt. Du har tid att hänga en liten stund?
Absolut. Har precis varit ute och räfsat backen. Fan va duktig jag är. Men nu är jag ledig.
I DO NOT BELIEVE.
Jo jag med... Men vad fan gör man inte. Och så motionscyklar jag fortfarande. Har gått ner 4 Kilo hittills. Yay! :wacko:
Du menar det faktum att det typ inte postas något alls längre? Japp, du har så rätt... :wacko:
Hah, du är hurtig. Jag försöker gå upp i vikt, men det vill sig inte. :(
Nja, tycker den biten är okay just nu, så farligt är det inte. Syftade snarare på allt bråk och det, hou hou hou etc. Har din brorsa spelat mer FFXII? Annars ligger jag fett mycket före honom!
Jasey!
Hmm, I never saw if you replied.. You drove the devil out of that gurl you showed me? :]
Well I'm off like a bride's nighty.
I'll be back tomorrow unless I die a horrible death.
Det gör inte det :( När jag fortfarande var aktiv med fotboll och sånt trodde jag det var därför, men jag slutade för två år sedan.. >_>
Mm, och jag vet det, du är ju dummig. =< Vi borde konspirera, bara för att.
Jao, jag är en bra bit förbi det. :] Eller.. hmm, slaktat massa marks, iochförsig, men en hygglig bit iallafall. Han får snart en gäst som slänger high/x-potions på alla med mindre än 50% HP, då är de mesta skitenkelt. Suger när han drar.. :|
Hur spöade han Vossler? Jag summonade.. vad han nu heter och gömde mig bakom honom. Ägd.
Later, Darth.
Meh massa kebab då?
Konspirera? Nä tack. Orket inte med en massa påhittade draman just nu. :wacko:
Han hade jävla problem från början med sen använde han sig av Quicken med tre karaktärer. Det tog död på alla soldaterna och skadade Vossler en del. Sen va det cure + attack som gällde. Gick till slut... :wacko:
Yes, that seems right...